fredag den 19. august 2011

The Dictator har lært det

Jeg har bolledej til op over begge albuer, chokoladekagedej på næsen, to børn der råber efter mig og en hund, der er blevet hysterisk af forventningens glæde.

Hvor er det herligt :-)

Jeg uddeler ordrer som en anden general hos Stasi; fødselsdagsbarnet lytter og dækker bord; The Dictator har lært fornægtelsens søde tilfredsstillelse og tuller rundt i sin egen boble. Hun fornægter fuldt ud, at jeg er hendes mor, og at man bør lytte til mig. Hun er desuden begyndt at føre dybe samtaler med et styk forvirret Cocker Spaniel, men hvorvidt det bringer hende tættere på diktatorposten på Cuba, er jeg lidt i tvivl om.

Ryge/skrive-pause er slut. Bolledejen kalder - og Mathilde råber "MOR jeg har ondt i maven af at glæde mig."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar