søndag den 4. december 2011

Ynk?

Mit nok så melankolske indlæg i går havde ikke til hensigt at fremprovokere ynk. Det var slet ikke sådant ment! Jeg har jo selv valgt mine børn og mit liv, og jeg er lykkelig her i dukkehuset med snart nye vinduer, ydredør, køkken, badeværelse og møbler :-)

Jeg skriver næsten kun om mine børn herinde, fordi jeg simpelthen synes, der er så mange sjove, glade, dejlige oplevelser, som jeg helst ikke vil glemme. Men det er jo ikke ubetinget en fornøjelse at være mor. Det er også hårdt, hvilket var, hvad jeg ønskede at tilkendegive. Og et eller andet sted håber jeg bare, at der er andre, der kan forstå, hvad jeg mener, fordi de er i samme situation. Blot at give den der fornemmelse af at "jeg er ikke alene om at synes, det er hårdt".

Men jeg elsker de søde kommentarer indlægget i går bragte med sig - jeg er piv stolt af mine børn!

1 kommentar:

  1. Gitte - Hørt...

    Jeg er der ikke helt endnu - men er på vej derhen og ja gu er det hårdt, dejligt, trættende, fantastisk og det hele værd...

    Ps: Lyder lækkert med alle de nye ting.. Wuuup.

    SvarSlet