torsdag den 15. december 2011

Magiske tænder

Cornelia har netop fået sin første rokketand. Vi opdagede den i går, da hun fik børstet tænder; da hun stod op i morges, kom hun flyvende (hvilket er magisk i sig selv, da hun absolut ikke er morgenmenneske) og sagde:

"Mor, min rokketand rokker allerede mere end i går, og ved du hvorfor den gør det, mor?"
Mor: "Nej det gør jeg ikke. Hvorfor rokker den allerede mere?"
Cornelia: "Fordi jeg har magiske tænder..."
Mor: "Aha - magiske tænder på hvilken måde?"
Cornelia: "Altså mor, det er jo fordi den kan blive mere løs om natten, selvom jeg ikke har rokket med den... - Desuden er tænder jo altid magiske, fordi de ved altid selv, hvornår de skal falde ud! Og mor, må jeg godt lade Emilie prøve min rokketand, for hun har ikke nogen endnu?"

Ja min skat, lad du bare de andre tøser i børnehaven "prøve" din rokketand :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar