fredag den 9. december 2011

Cyklister på vej 45

I dag hentede jeg Mathilde først, og da jeg lige havde været i føtex, var jeg i bil op at hente. Mathilde ville meget gerne vente i bilen, mens jeg hentede Cornelia i børnehaven, for så kunne hun lige sidde og høre lidt musik imens. Fair nok; det måtte hun da hjertens gerne.

Da Cornelia og jeg kom ud til bilen, sagde Mathilde med meget entusiastisk fortællerstemme:

"Mor, så kom der lige pludselig sådan en dame i radioen, der fortalte at der var nogle cyklister, der var kørt ind i et træ, så derfor havde de spærret til venstre og det var på vej 45..."
Mor: "Nå, hold da fast, er du sikker på de sagde cyklister?"
Mathilde: "Ja da, tror du ikke jeg kan høre? Hvorfor skulle man også være så dum at køre ind i et træ i bil - der har man jo en vinduesvisker!"

Jamen det er jo logik for perlehøns :-)

1 kommentar:

  1. HAHA, som sagt.. Glæder mig til at jeg får nogle ligeså gamle børn med ligeså mange guldkorn..

    SvarSlet