lørdag den 10. december 2011

Ugens finkulturelle oplevelse...

...eller... Det var i hvert fald en oplevelse. Vi var i svømmehal; tre børn og moren.

For første gang har mine børn taget et brusebad selv, uden at hyle over vand i øjnene, i ørerne, i navlen eller andre fjollede steder. Og de tågede rundt i vandet i over to timer uden noget bøvl, brok eller tudeture over noget som helst. Det var intet mindre end fantastisk!

Vi har da før været i svømmehallen, men det har hørt sig til sjældenheder, da jeg egentlig synes, det er lidt uhygiejnisk. Men jeg er også lidt sart med andre menneskers bakterier og andre vederstyggeligheder.

Det var kun tøserne, der var i vandet. Jeg sad på min der-til-indrettede og læste lidt og morede mig over pigernes vanvittige begejstring over livet i de timer. De var jo helt eksede!

Det korte af det lange: Tror vi gør det til en jævnligt tilbagevendende begivenhed, for de hyggede sig bare SÅ meget, og så er de da ret godt givet ud, de 60 kr. det kostede.

En fantastisk lørdag :-)

2 kommentarer:

  1. Se dét er optur og noget man kan leve længe på... DEJLIGT.

    Men har jeg overset noget - 3 børn? Troede du havde 2...

    SvarSlet
  2. Jeg har også kun to børn - den tredje var til låns :-)

    Og ja, det er virkelig sådanne opture, man kan leve længe på. Helt fantastisk!

    SvarSlet