mandag den 5. december 2011

Tænkning...

Så var det lige jeg tænkte.... Ja det skal man passe på med, men det kan ske selv i tilfældet "Gitte".

Hvis I nu ikke alle har set mine arvinger, så er de altså her:


Men hvor sej en mor er man lige, når man ikke har billeder til at ligger, der er mindre end 6-8 måneder gamle? Det er da temmelig ufedt! I hvert fald hvis de begge to skal være på. Det er bare så sjældent, at de kan sidde stille (tæt på hinanden) i mere end et kvart nanosekund, mens deres sløve mor får taget et billede, hvorfor der ikke er så mange af disse.

Men her er tippet så: Prop dem i en kørende aktivitet i Legoland. Så sidder de saftsusemig stille; endda uden at slås. Det er jo fantastisk!

Det er lidt ærgerligt, der ikke er lyd på billedet, for det er ikke nemt for jer at tro på, at der her er tale om Motormund 1 og 2, der i bogstaveligste (kan en talemåde nogensinde være bogstavelig? Nej vel, Gitte... TÅBE!) forstand er vaccineret med en grammofonstift. Men en eller anden dag skal det nok lykkes mig at optage et eller andet med lyd og få det foreviget i cyberspace så mine grå hår i en alder af 28 år, pludselig giver mening. Nu ved jeg jo faktisk ikke om jeg har grå hår, for det er begrænset hvor meget jeg har set til min egen hårfarve det forgangne år, men skulle der have sneget sig nogle ind, forstår jeg det egentlig godt. Det har sgu godt nok været et nitte-år på rigtig mange måder, men et fuldstændig fantastisk år på mange andre måder.

Og inden det her nu bliver til et pive-melankolsk indlæg, må jeg hellere stoppe. Pive-indlæg kommer når nytårsaften er lidt tættere på - weeeee, noget at se frem til, hva'? Nej? Øv! Pive-melankoli lagt på hylden; I får lov at slippe :-)

NB: Nu er jeg altså ikke pive-typen. Eller brok-typen. Eller tænk-før-du-taler-typen. Men en eller anden type må jeg da være. Det vil jeg lige grave lidt i...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar