fredag den 4. september 2015

Herpes...

...er et emne, jeg berører alt for lidt i min navlefnullerbeskuende tilværelse!

Jeg har et kapitel i min bog, der omhandler min eks-svigerindes herpes (eller mangel på samme; jeg gættede bare på, hun havde fået herpes, fordi jeg blev bedt om at sige det første, der faldt mig ind), men nu kan jeg da skrive om min egen herpes (som bestemt ikke er en mangelvare lige pt.).

Måske jeg burde uddybe lidt; godt nok flasher jeg rigtig meget på min navle-blog, men jeg skal nok spare jer for de virkelig mærkelige emner - dog ikke herpes - som jeg har været så heldig at erhverve mig... I munden vel at bemærke!

Det er lidt sjovt dog, for når jeg møder divergerende forældre i for eksempel SFO'en, som spørger, hvordan det går, så er det pishamrende-jeg-tisser-snart-lidt-i-bukserne-funny at sige: "Joh tak, det går sådan set fint nok bortset fra, jeg har fået herpes..."

*og så er det, man bare skal gå sin vej*

Soooooo freaking funny ;o)

Men der skal heller ikke meget til at more mig og min lille hjerne!

Ja, jeg har fået herpes. Øv med bøv på! Men hva' fuck, bare det ikke breder sig... Eller noget... Mor, du læser ikke med, vel??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar