onsdag den 16. november 2011

Verdens sødeste fan...

...tror jeg, at jeg har.

Mathilde går meget højt op i, hvem man er fan af. Altså om man er fan af fx Justin Bieber, som er det mest fantastiske, der endnu er produceret på Gud grønne planet.

Men man kan jo være fan af mangt og meget samt på mange forskellige niveauer. Og i går, efter jeg havde skrevet lidt for mange indlæg hertil, fik jeg min aller første fanpost! Jojo, den er skam god nok. Alle tiders søde mail med tilpas mange komplimenter til jeg fik røde ører og fugtige øjne; fra den sødeste eks-kollega. Resten af aftenen hang jeg som en statisk elektrisk ballon oppe under loftet og solede mig i komplimenterne, bare fordi jeg var så glad. Det gjorde mig simpelthen så super glad! Jeg synes, det er dejligt, at min blog bliver besøgt, og jeg elsker kommentarer, men sådan en helt privat mail stilet kun til mig det er der ikke meget, der kan  hamle op med.

Når mine børn er fans af Justin, må han jo pr. definition have de sødeste fans, men jeg synes min søde fan kommer på en klar 3. plads (nu det ikke kan være højere).

1 kommentar:

  1. Argh, hvor lyder det dejligt...

    Godt for dig... Det er altid rart med fans....

    SvarSlet