onsdag den 9. november 2011

Kan den køre hurtigere?

Pigerne vil gerne have en hest! De sidste mange måneder har de stort set ikke talt om andet end heste. Heste, heste, heste, heste, døgnet rundt. Og jeg synes det er alletiders hobby; det er bare en røvdyr hobby og det er jeg ret ked af, for jeg vil gerne lade mine børn gå til ridning. Pengene er der bare ikke, desværre. Meeeeen så er det jo lige, at vi kender én, hvor banditten kan opstaldes for nada jyske dollars og så er det jo lige, at min hestedrøm også bliver fodret voldsomt, hvorfor vi altså ikke rigtig snakker om andet.

Mathilde låner (og læser) en masse bøger om heste, de spørger, vi læser noget mere, de spørger noget mere og sådan går det dag efter dag.

Men så var det lige, at Cornelia leverede følgende spørgsmål en dag:

"Mor, de der dimser man skal have fødderne i, er de ikke til at få den til at køre hurtigere?"

Tror nok jeg svarede "Tjoooo...." da jeg havde fået kvalt mit grin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar