søndag den 13. november 2011

Kan man hedde John Travolta?

Og så var det lige vi så Grease i eftermiddag, da mine forsøg på at overtale mit snotsyge spasserkadaver til at gå ud og lave risengrød overhovedet ikke ville lykkes. Og så er det jo lige, at jeg i al den tid Grease har været i min bevidsthed, altid har haft (og stadig har) et m.e.g.a. crush på John Travolta. Han kan bare et eller andet, det er jeg sikker på! Så i et forsøg på at starte en samtale kom jeg til at sige, at ham John Travolta bare er alt for lækker.

Cornelia syntes dog ikke han på nogen måde var sammenlignelig med Justin Bieber, som er the one and only man kan slippe af sted med at kalde lækker. Så fik vi lige en sludder om, at der er en lille smule forskel på hvem, man synes er lækker, alt efter om man er 5 år eller 28 år.

Efter lidt tid spurgte Mathilde: "Mor, hvad var det lige du sagde han hed?"
Mor: "John Travolta."
Mathilde: "Ej, kan man overhovedet hedde det?"
Mor: "Ja ovre i USA kan man godt."
Mathilde: "Ej mor, hvis du så blev gift med ham, skulle du så hedde Gitte Johntravolata Bindesbøl til efternavn?"
Og så grinede hun simpelthen så meget og så højt, at hun begyndte at hoste og fik vand i øjnene (da hun er lige så non-kvik som sin mor i disse dage), og jeg efter 4 minutter var småbekymret for hendes lungers fremtid!

Tror jeg skal til at ta-le i sta-vel-ser og med stør-re mel-lem-rum/pa-u-ser, så mi-ne børn bed-re kan for-stå mit vo-la-pyk sprog og bli-ve nog-le or-dent-li-ge sam-funds-bor-ge-re i det-te land!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar