tirsdag den 15. november 2011

At dele seng... Part II

Jeg er vist gået hen og blevet helt pjattet med de dersens føljetoner, så jeg vil lige berette om Cornelias seneste overnatning i min seng.

Mathilde havde en overnattende gæst, hvorfor vi ligsom sidst placerede gæstebarn i Mathildes seng, Mathilde i Cornelias seng og Cornelia i min seng; og det gik faktisk ret godt. Hun faldt da i søvn, mens jeg læste, og jeg faldt også i søvn helt uden alt for mange blå mærker. Hun keglede rundt som en billardkegle, der var blevet tyret ned af en billardkugle med 583 km/t., men så længe hun blev i sin halvdel af sengen, tænkte jeg, at hun ikke absolut behøvede ligge med hovedet i den samme retning som jeg. Men det var godt nok en beslutning jeg fortrød i løbet af natten...

Klokken cirka l.o.r.t. om natten fik jeg et ordentligt spark direkte på næsen af en lille størrelse 29. Hold nu k*** jeg fik et chok! Og hold nu k*** jeg fik vand i øjnene i løbet af nada tid. Er du rund på marken, det gjorde så sindssygt ondt, jeg har da aldrig oplevet noget lignende. Den næste morgen var jeg ret så rød over næseryggen og under det højre øje. Cornelia syntes godt nok det så lidt underligt ud, men jeg mente det var nytteløst at fortælle hende sandheden, for det skulle hun da ikke have dårlig samvittighed over. Så jeg gik om bord i pudderdåsen og lignede til sidst noget, der kunne forveksles med en poletneger med ekstrem hang til et par baner (grundet non-stop forkølelse) og alt for mange cigaretter (grundet efterveerne fra en lungebetændelse).

Alt i alt en udmærket nat :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar