søndag den 25. august 2013

Om sluk-knapper...

Jeg kamp-elsker mine motormunde 200 % af tiden, men det er ikke nogen hemmelighed, at jeg af og til beder dem klappe i, fordi de simpelthen kan snakke Fanden et øre af! ANYDAY!

Det resulterede i følgende dialog med min yngste motormund her til aften:

Cornelia: "Mor, ved du, hvor sluk-knappen sidder på mig?"
Mor: "Nej, det gør jeg ikke - hvor?"
Cornelia: "På storetåen... Men den virker vist ikke ret længe ad gangen... Nok kun i 1 sekund eller noget..."
Mor: "Jah, det tror jeg, du har ret i."
Cornelia: "Ej mor, hvis jeg virkelig strammer mig an, så KAAAAAAN den godt virke i cirka 10 sekunder - det må være længe nok, til du kan nå at slappe af i ørerne..."

Javel; dog er jeg lidt betuttet ved, at jeg SÅ tit skal gå og trække hende i storetåen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar