lørdag den 17. august 2013

Det dér med at til at ikke at passe ind...

...det kan jo ske for selv den bedste. Altså at der ikke rigtig er noget sted at passe ind. Sådan er det også med mine tanker. Lige for nuværende passer de ikke rigtig ind nogen steder, fordi jeg har alt for mange små hulter-til-bulter-tanker.

Kuren må være et indlæg om hulter-til-bulter-tanker, så de kan komme ud af hovedet igen.

1. punkt på dagsordenen: Jeg er hovedkulds forelsket i en mand, der spiller guitar på den mest lækre måde. Dylan Hekimian hedder han, og jeg har da sjældent set noget så lækkert, som når han sidder og klimper på sin guitar. Men prøv lige at se ham på youtube her. Det er såååå lækkert! Det farer sgu lige i *******! Jeg kunne SÅ godt ;-)

2. punkt på dagsordenen: Jeg har fundet et fantastisk menneske, der gider skrive et forord til min bog :-) Hun kalder sig selv, og jeg citerer, "en udfordrings-junkie", så det kan da kun blive skide godt! Jeg har store forhåbninger, og jeg er sååååå glaj for't!
Måske jeg burde få røven med mig og få den bog skrevet færdig. Meeeen det er jo trods alt ikke lige venstrehåndsarbejde, så der går nok lige lidt tid endnu.

3. punkt på dagsordenen: Jeg kunne såååå godt tænke mig at få rasta-hår. Det har jeg tænkt over længe, og tanken kan ikke rigtig slippe mig igen. Men jeg tør ikke, fordi jeg ved, at min mor vil gøre mig arveløs, hvis jeg gør det. Men det er SÅ flot, og det kunne være virkelig interessant at prøve (kom bare med alle fordommene, jeg er beredt - men pas nu på med at dømme bogen på omslaget; pas på med at kaste den første sten)!

4. punkt på dagsordenen: Ungerne er startet i skole, og de ville ikke have, jeg agerede paparazzi-idiot, så jeg har kun et enkelt billede af dem hver, som de ikke var tilfredse med at få taget. Hmm, møgunger!

Punkt 4.a. på dagsordenen: Inspektøren arbejder stadig på skolen og lader som om, jeg ikke eksisterer. Jeg er IKKE tilfreds!

5. punkt på dagsordenen: Jeg er i denne uge blevet kaldt følgende: skriftlig kommunikativ overlegen; drøvtygger; ordguru. Jeg tror nok, de alle sammen mener det pænt.... Eller nåwet ;-)

6. punkt på dagsordenen: Cornelia påstår, vi har fået "en udlevende snegl" i haven - og jeg fatter virkelig minus af, hvad fanden "en udlevende snegl" er, når hun forsøger at forklare mig det. Jeg har efterhånden ikke stort håb for mine børn med den mor, de har trukket i lotteriet...

Punkt 6.a. på dagsordenen: Mathilde har nu lært fætter Linus på 2 år at sige "SHIT". Der er ikke noget håb længere... Arv og miljø you know...

7. punkt på dagsordenen: Det er med vilje, jeg har skrevet "at til at" i overskriften. Jeg er så meget en ordguru, at jeg er nødt til at lave fejl med vilje bare for at virke lidt menneskelig ;-)

Punkt 7.a. på dagsordenen: Så selvfed har man bare ikke lov at være!!

8. punkt på dagsordenen: Jeg har bestilt tid til en ny tatovering og HOLD SÅ FULDSTÆNDIG KÆFT, hvor jeg glæder mig! Det er endnu bedre end jul (og jeg elsker virkelig julen). Hvad jeg skal have tushet, spørger du? Jamen jeg er jo knap nok kommet ud af mine teenage-år, og min hjerne tror stadig, jeg er 15 år, så jeg skal da have det citat i "Harry Potter and the Deathly Hallows" som får mig til at tude hver eneste gang, jeg læser bogen, hvilket jeg vel har gjort 738 gange efterhånden.

9. punkt på dagsordenen: Mathilde fylder 9 år på mandag, den 19. august. Måske jeg skulle lette røven og komme i gear med at rydde lidt op, så der er plads til gæsterne i morgen, men de 4 børn og det halve af disses far, har lige sprunget en atombombe i Duplo-kasserne, så min oprydningsintention er vist DOA.

Jeg giver op... Nok sludder for i dag :-)

Ha' en rigtig dejlig lørdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar