fredag den 9. august 2013

Forbandede pilfinger...

...og det er ikke engang mine børn, der er nogle forbandede pilfingre. Det er mig selv! Nu er jeg kommet til at pille ved mit site, og nu kan jeg for det første ikke finde ud af at lave den om til det gamle igen, og for det andet kan jeg ikke finde ud af at ændre farven på teksterne i menuen i højre side.

For Fanden i Helvede, Gitte, din røv!

Nå, men kan vi lide det nye udseende?

Jeg summer lige lidt (ROTTWEILER-LORT) over det og håber, at jeg på et eller andet tidspunkt finder en "FORTRYD"-knap...

...og der er forresten liv i skoleinspektøren igen, efter han har holdt sin velfortjente(?) ferie; han har bare ikke gidet svare på mine lettere underlige spørgsmål - endnu. Jeg håber, det kommer, men who knows... Måske han bare synes, jeg er for åndssvag at høre på og derfor ignorerer mig resten af pigernes skoletid. Hvis han vælger den rute, forstår jeg ham egentlig godt; jeg er sgu lidt emsig at arbejde med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar