lørdag den 1. juni 2013

"Looney bin part II...

...of the never ending stooooooooory" for nu at starte med et citat af min storebror, Mads.

Jeg skal til at holde op med at synge - og måske indse at mine sangtalenter ikke nogle, der forskønner verden, som jeg ellers bilder mig ind.

Bon Jovi, noget nær den lækreste mand på denne planet, har lavet en fantastisk sang, der hedder "(You want to) Make A Memory", som jeg måske kom til at synge en lille smule midt i aftensmaden og efterfølgende stillede det dummeste spørgsmål:

"Sætter I ikke pris på min fantastiske sangstemme?"

Mads: "Jo, men ikke en ret høj pris..."

Mig: "Visse vasse, jeg lyder da fuldstændig som Bon Jovi...!"

Mathilde: "NEJ MOR, hold så mund!"

Hmm hmm ;-)

2 kommentarer:

  1. UBS - den tog nok lige pusten :-)

    SvarSlet
  2. Hehe, der skal heldigvis lidt mere til ;-)

    SvarSlet