tirsdag den 11. juni 2013

Sprog...

Jeg var i BabySam i dag. Der har jeg ikke været, siden jeg for 7-8 år siden havde små børn. Og alt det udstyr og helt igennem fantastiske tøj gjorde mig sgu lidt skruk for ikke at sige meget. Meget skruk! Men ærlig talt så gider jeg ikke rigtig at være gravid; jo de sidste 14 dage, og så vil jeg rigtig gerne føde og have bebsen.

På den anden side ved jeg ikke helt, om det er forsvarligt at give mig flere børn. Jeg har langt om længe luret, hvor mine børn får deres sprog fra. Det kommer nok ikke som nogen overraskelse, men de får det fra mig. Ofte har jeg bare ikke kunnet lure, hvornår jeg taler så flabet, men i dag hørte jeg det, straks det kom ud af min mund.

Vi er på vej ind ude fra haven. Pigerne tonser afsted og råber "Den, der kommer sidst, er en rådden banan..." og jeg brøler, uden at tænke, retur "...og den, der kommer først, skal æde den." "Aaaaad mor, hvor er du klammo..."

Jah, de har ret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar