torsdag den 13. juni 2013

Uegnet for børn...

Nu kom jeg i et svagt moment til at skrive i forgårs, at jeg måske har lyst til at få en lille Edward (ja, han skal hedde Edward) til trods for, at jeg lærer mine børn at være flabede.

Det må jeg hellere æde i mig igen. Jeg er slet slet SLET ikke egnet for børn! Det vidste jeg egentlig godt, men i dag gik det da helt galt - men jeg var smart nok til ikke at lade det gå ud over mine egne børn ;-)

Min nevø, Linus, og min niece, Silke, var på besøg i det hus, vi sitter, mens ejerne af selvsamme er på ferie i Spaniens sol (og jeg er SLET ikke misundelig!). Vi sidder i en kæmpe bunke på gulvet og leger med plastikmad; jeg stikker Linus en hakkebøf og siger "Banke, banke, BØF".

Linus kigger underligt på mig og gentager derefter "Banke, banke, bøsseeeeee...." Jeg er altså ikke homofob, men måske jeg vil blive mistænkt (med rette) for det fra nu.

Jeg er altså uegnet for mindre børn...og nok også de større...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar