tirsdag den 28. maj 2013

The looney bin = our house

Jeg tror somme tider at vores hus, for andre, minder lidt om en looney bin - en go' gammeldags tosseanstalt! Sådan kan det også godt føles at bo her, hvilket for det meste er en god ting.

Men engang i mellem synes mine børn, at deres mor er lille bitte bit for looney, som fx i går, da jeg i et anfald af gladhed skrålede med på "Would I lie to you".

Look into my eyes

Can't you see they're open wide

Would I lie to you baby

Would I lie to you

For FULD musik med tilhørende underlig dans ytrede jeg ovenstående, hvilket fik Cornelia til at kigge på mig med fuldstændigt opgivende blik og udbryde: "Mor, somme tider er du simpelthen så ANSTRENGENDE at høre på. Kan du aldrig tie stille?"

Så fra nu af må jeg hellere opføre mig ordentligt! No more mad house i Dukkehuset :-)

Og hvor fanden har hun fået det ordforråd fra?!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar