lørdag den 31. marts 2012

Jubilæum af en art....

I morgen, den 1. april, har min lille blog 8 måneders jubilæum. Det er derfor lidt af en mærkedag, hver gang det bliver den 1. i en hvilken som helst måned. Det havde jeg en eller anden forventning til mig selv om skulle fejres med en helt fantastisk sjov blog men men meeeen..... For der er altid et men!

Jeg har ingen emner. Der sker vitterligt ikke en skid! Der er nok at se til med børn, bandit, arbejde, ombygning og enormt meget andet, men jeg synes ikke lige, der er nogle gode blog-emner. Jeg er simpelthen løbet tør, og hvor bittert er lige det, når det kunne være helt vildt hyggeligt at sidde her en lørdag aften og skrive om et eller andet, der virkelig optager mig?!?

Så derfor: Kom med et lille input til hvad jeg skal skrive om! Bebeeeee som mine børn siger, når der er noget, de virkelig gerne vil opnå?!?! Bare et lille forslag til en eller anden ting. Jeg LOVER det bliver morsomt (i hvert fald for mig)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar