fredag den 30. september 2011

Lorte vaskemaskine

Jeg har tidligere skrevet om, at det ikke er tilladt at bande i vores lille familie. Det er det stadig ikke, men hvis der er noget, der kan pisse mig af, er det min vaskemaskine!

Den har sådan en irriterende mani med pludselig at stoppe. Midt i det hele. Og jeg kan ikke finde årsagen; overlever lidt på at rense filter, bande, flytte lidt på den (altså selve maskinen), bande, skrue på nogle knapper, bande, råbe lidt højt, bande, rode med slangerne, bande etc.etc.

Og så gjorde den det, Gud forbarme sig, igen i går. Og jeg var SÅ tæt på at eksplodere, fordi den var umulig at få gang i igen.

Min yngste, som elsker værktøj og alt andet, hvor der måske er mulighed for at blive lidt beskidt, skulle jo lige blande sig lidt:

Cornelia: "Mor, hvis du havde dynamit i hovedet nu, var du sprunget i luften."
Mor: "Hehe, ser jeg gal ud da?"
Cornelia: "Yes. Men hvorfor er du det?"
Mor: "Fordi vores latterlige pis-og-lorte vaskemaskine ikke vil starte igen."
Cornelia: "Kan vi så ikke bare købe en ny?"
Mor: "Ih nej, er du da tovlig, den er jo piv dyr, sådan et monstrum."
Cornelia: "Kan vi så ikke bare sige til morfar, at vi gerne vil beholde vores egne penge, og så kan han købe én til os?"
Mor: (under voldsom latter) "Jo, men jeg tror ikke det virker."
Cornelia: "Det ved man jo ikke, før man har prøvet det..."

Hun kan bare dét der med at regne den ud; hvor mon hun har det fra, hva' mormor??? ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar