torsdag den 8. september 2011

Så kør dog!

Mathilde har lige været syg. Ved ikke hvad det var, men da jeg hentede hende i mandags, havde hun høj feber og var noget sløv i optrækket (så kan man jo tænke lidt over, hvorfor pædagogerne i SFO'en ikke opdager det!). Da vi kom hjem, blev hun puttet i seng og sov til tirsdag formiddag og blev i løbet af dagen super frisk igen. 24-timers imunforsvarsalarmberedskab eller noget i den stil.

Nå, men da hun nu havde været semi dårlig, mente pigerne, at vi tirsdag havde fortjent en is efter aftensmaden. Jojo, det kunne vi da godt; på McD. kan man få McFlurry med M&M's, og intet mindre kunne gøre det efter Cornelias mening. Så vi tullede mod McD.

Da vi nåede frem, var der 5-6 biler foran os i DriveIn køen. Så vi måtte jo holde i kø. Og hold nu fast hvor den kø bevægede sig meeeeeget langsomt; efter 6-8 minutter var The Dictators tålmodighed ved at være godt og grundig brugt op, hvilket hun valgte at udtrykke på følgende måde:

Cornelia: "Så  kør dog for FANDEN, hvor lang tid kan det lige ta'??"

Og nej, jeg plejer ikke grine, når mine børn bander. Det må de faktisk ikke, ej heller må moren. Men af og til kan man da blive så gal eller irriteret, at der slipper et par eder ud; det sker. Men da Cornelia afleverede den sætning, knækkede jeg af grin! Ene og alene af den grund, at jeg MEGET nemt kan høre, hvor hun har opsnust den sætning; ja, det har hun hos mig.... Ups :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar