lørdag den 8. oktober 2011

At dele seng...

...med The Dictator kan være lidt af en udfordring. I nat havde Mathilde en overnattende gæst, og hvor er det bare piv hyggeligt med så meget tøsefnidder i vores lille hus. Men af praktiske årsager (2 børnesenge; 3 børn) skulle Cornelia dele seng med mig.

Vi så Vild Med Dans og ungerne åd så meget slik at jeg ikke forstår, at de ikke fik ondt i deres maver! Jeg tror nutidens børn er født med en eller anden mutantsyre i maverne, så de omsætter sukker hurtigere end vi andre.

De blev proppet i seng; de to store på værelset og Cornelia i min seng. Og hvor er hun bare SJOV at dele seng med. Altså på den der godt-vi-ikke-skal-gøre-det-hver-nat-for-så-ville-moren-snart-gå-til-af-søvnmangel-men-for-en-enkelt-nat-er-det-ret-sjovt-måde. Hun startede på langs - meget godt. Senere lå hun nærmest på min ryg - knap så godt, barn rettet ud og lagt på langs igen. Kort efter lå hun med hovedet i fodenden med højre arm og ben ud over kanten. Endnu engang blev hun rettet ud og lagt "på plads". Lidt senere lå hun helt rullet sammen i fodenden med en pude over sig i stedet for dynen. Barn, pude og dyne igen lagt på langs. Øjeblikket efter tyrede hun sin lille røv lige ind i mit ansigt (meget ubehagelig på chok-agtig-måden at vågne på), fordi man åbenbart ligger skide godt på tværs af sengen i hovedenden... Gæt engang hvordan resten af natten forløb?!?

Jeg var helt lettet da klokken var syv, og hun mente vi skulle stå op. Sikke en befrielse :o) Men uanset mit brok, var det altså skide sjovt :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar