tirsdag den 31. december 2013

På denne årets sidste dag...

...så bør man vist blive lidt melankolsk og tænke over året, der snart er gået. Det gider jeg ikke! Jeg tror, det er mere effektivt og en smule sundere for sindet at tænke over dagene, der går, dagligt; så det gør jeg! Jeg kan alligevel ikke huske, hvad der skete i sommerferien...

Jeg glæder mig til at bruge aftenen med min dejlige familie, men der ud over er der ikke den store forskel på i aften og enhver anden aften for mig. Jeg gider virkelig ikke hidse mig op over, at det er årets sidste dag! Basta.

Jeg glæder mig også til Queen Margrethe "The Other" holder tale. Det er så hygsomt :-)

Jeg håber, I alle får en helt fantastisk aften og en god begyndelse på det nye år. Pas på jer selv, hinanden og dem, I måtte møde på jeres vej.


Nu vil jeg gå ud og afmontere postkassen, så den ikke bliver offer for barnlige sjæles festfyrværkeri :-)

Godt nytår :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar