onsdag den 11. december 2013

Rottefængeren...

Så fik jeg rottefængeren på besøg i dag, og hvor er jeg SKUFFET!

Var han lækker? Nej, det var han ikke. Han var vel 1,5 meter høj og dobbelt så omfangsrig som jeg (hvilket siger en del), og lignede Danny Devito med blond hår. Han var mægtig flink, men ikke lige så top lækker, som jeg havde håbet på.

Havde han sin egen tværfløjte med? Igen måtte jeg skuffende se til, mens han fandt sit habengut i Rentokil-bilen, for der dukkede ingen tværfløjte op. Øv øv... Men han havde en fiks lille lommelygte, og selvom det ikke var en tværfløjte, så var det da trods alt noget!

I min forskruede fantasi, ankom han på hest, sådan her:



Og så skulle han gå klædt som schweizergardisterne, sådan her:

                                       

Se dét ville have været sejt!! I næste uge kommer der en afløser, da Danny Devito skal holde ferie, så jeg håååååber, at han lever op til mine lettere forskruede forventninger til en rigtig rottefænger med tværfløjte og hele pivtøjet :o)

EDIT: Jeg har fået skyld for at sjæle billeder - nånå, ta' dén, din amatør-blogger! Men fine ven, der var jo et link i BILLEDET! Så det er jo ikke fordi, jeg ikke viser, hvor det kommer fra. Jeg skar det bare ikke ud i lyserødt bølgepap... *suk*
Men det gør jeg gerne for fremtiden; øverste billede er fra blokhus.dk og det nederste er fra apostolische-nachfolge.de, og så gider jeg for fremtiden ikke reklamere mere for de emsige trunter, der sidder bag det billede, som er blevet FJERNET!!
Asta-basta-bum!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar