tirsdag den 17. december 2013

Fjernsynsnarkomani...

...dét lider jeg af! Jeg ELSKER god fjernsyn!

Og så var det jo lige, at en anden blogger lavede et indlæg, der omhandler de serier, hun sluger med begejstring, og jeg tænkte, det kunne da være ret sjovt at skrive om de serier, som jeg kan se igen og igen og...

Men jeg tror faktisk ikke, at world wide web har plads til at kapere det, hvis jeg skal skrive om ALT det, jeg ser i flimmerkassen (hehe, en smule tragikomisk måske), så jeg nøjes med at skrive lidt :o)

Først tænkte jeg over, hvorfor jeg ser så meget flimmerkasse. Dels fordi jeg i mange år har læst så utrolig meget, men det kan min hjerne ligesom ikke rigtig rumme i disse stress-tider, hvorfor jeg er slået over til underholdning, der kan konfirmeres på et lidt lettere måde, som min hjerne kan rumme.

Jeg er jo lidt en sprognørd, og meget flimmer ser jeg, fordi jeg elsker sproget i serien. Andet ser jeg, fordi jeg synes, historien er underholdende og/eller spændende. Dét, jeg ser, fordi jeg elsker sproget, hører jeg egentlig kun. Jeg kigger ikke på skærmen, jeg lytter bare, og hvorfor findes der i grunden ikke radiospil længere? Jeg er sikker på, jeg ville være en trofast lytter!

Anyway; jeg hører/ser:

- Desperate Housewives
- Sex And The City
- Bones
- Modern Family
- White Collar
- Blue Bloods (med begge mine ægtefæller Tom Selleck og Donnie Wahlberg)
- Orange Is The New Black
- The Vampire Diaries (der vil jeg gerne giftes med dem alle sammen, men det drømmer jeg sgu aldrig!)
- Charmed
- Dexter
- Lie To Me
- How I Met Your Mother
- Breakout  Kings
- Buffy
- Judging Amy
- Diagnosis Murder (som er umulig at finde på DVD, men jeg giver gerne højre arm for det!! Den er fantastisk!!)
- Rita
- Rejseholdet
- Mythbusters
- Miami Ink
- Ink Master
- Årgang 0
- According To Jim
- Simpsons

Jah... Og der er sikkert endnu flere, som jeg bare ikke lige kan komme på. Det er sørenspjætme godt, at jeg ikke skal se så meget dagligt :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar