onsdag den 4. september 2013

At hade børn...

Den anden morgen, da jeg skulle aflevere mit offspring i skolen, mødte jeg en far, med sit yngste barn i hånden, som uden indledning startede med sætningen "Jeg hader børn...!"  Ja for Satan og go' mandag morgen til dig også! Lige præcis, det må man altså gerne engang imellem. Bare helst ikke sine egne børn i mere end et kvart sekund hvert andet år; men jeg forstår ham godt; også fordi han har dobbelt så mange børn, som jeg har...

Lige nu hader jeg også børn! Altså ikke bare sådan i al almindelighed og heller ikke mine egne, men jeg hader børn, der har lus, der noget så eftertrykkeligt er blevet videregivet til mit afkom. Lus er et lorte-dyr, der bare skulle pisse af Helvede til. Ligegyldigt hvordan jeg vrider min fantasi, så kan jeg ikke komme på én eneste gavnlig ting ved lus. Det er overhovedet ikke et nyttedyr på nogen led! Og herhjemme er den store lusekamp begyndt og ih-altså, hvor jeg håber, at vi vinder den kamp snart.

Men jeg er satme blevet en motherfucker med en tættekam ;-) Min nye spidskompetence!

Nå, men ud over at hade børn med lus og være kronisk indsmurt i balsam og deraf følgende fornemmelse af at være blevet balsameret (om ikke så længe ruller pigerne mig ind i toiletpapir og taadaaaaaa - mummy-mom, hvilket i grunden ikke er nemt at sige 20 gange i træk...), så er det efter 2 måneders "kø-tid" lykkedes mig at få en psykolog. Hun hedder Rosa, og jeg ser frem til at besøge hende i næste uge! FARVEL STRESS, blev der sagt!! - altså på sigt. Det er næppe en mirakelpsykolog, men sejt, hvis hun er :-)

I sidste uge kom jeg vist til at påstå, at jeg havde ægløsning grundet underlige madvaner, men det var vist ikke rigtigt, for mine madvaner er stadig temmelig fucked up, og jeg har nu udviklet det underligste crush på forsangeren i The Offspring; jeg ku' SÅ godt... Nå hvad, gad du ikke høre om min cyklus? Hehe, min blog - jeg bestemmer ;-)

Der er nymåne på torsdag, så jeg tror, det er derfor! Og om endnu 14 dage er det fuldmåne, så jeg har cirka 10 dage ind imellem, hvor jeg kan være bare nogenlunde normal - månen har altid haft en fjollet virkning på mig... Måske jeg skulle blive heks eller wiccaner eller hvad det nu hedder. Er det ikke noget med månen og dens faser blandt andet?

Det vil jeg være - heks!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar