mandag den 23. september 2013

Allergi...

...er en underlig størrelse.

Mine børn er velsignet med en mor, der har diverse allergier, hvilket åbenbart har givet især min yngste datters fantasi endnu større mulighed for udfoldelse.

Cornelia: "Mor, jeg kan faktisk ikke tåle frøer. Jeg er allergisk overfor dem og overfor folk, der har rørt ved dem..."
Mor: "Nå, det var da en atypisk ting at være allergisk overfor?!?"
Cornelia: "Jah, det er faktisk heller ikke nemt, for hvis jeg kommer tæt på frøer eller nogen, der har rørt ved frøer, så kan jeg godt begynde at nyse og sådan noget... Og HALTE...!"
Mor: "Det lyder da temmelig ufedt, men jeg håber da, det går alt sammen alligevel."
Cornelia: "Jah, det gør det også mor, for jeg er ved at vænne mig til det...."

Javel ja :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar