lørdag den 25. maj 2013

Not so much...

Jeg er slet ikke så forelsket i min hjemmeside længere. Eller jo, det er jeg, men den er lidt en bitch lige nu (det er bare fordi jeg er for uintelligent til at håndtere den, men det er der ingen, der skal vide)!

Hvis jeg ikke snart finder ud af at gøre det hysterisk hvide mindre hysterisk, så bitch-slapper og rocker-tæver jeg en eller anden!!

Hvor meget mening giver nedenstående lige, når man ikke har den store HTM-fucking-L eksamen?

:focus {/* remember to define focus styles! */
outline: 0;
}
body {
background: #FFF;
line-height: 1;
}
ol, ul {
list-style: none;
}
table {/* tables still need 'cellspacing="0"' in the markup */
border-collapse: separate;
border-spacing: 0;
}
caption, th, td {
font-weight: normal;
text-align: left;
}
blockquote:before, blockquote:after,
q:before, q:after {
content: "";
}
blockquote, q {
quotes: "" "";
}
a img {
border: 0;
}
article, aside, details, figcaption, figure,
footer, header, hgroup, menu, nav, section {
display: block;
}

Ingen mening; ingen none whatsoever mening overhovedet!

Men der ud over er jeg ret glad for min side :-) Og lige pludselig en dag bliver vi BFF - ser frem til det sker ;-)

NB: Ser alt for meget Disney Channel med mine børn. Snakker totalt teenage lingo hele tiden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar