søndag den 19. maj 2013

Hyp!

I torsdags var jeg som tidligere nævnt her, ved heksedoktor; det må siges at være en lidt alternativ oplevelse, hvilket jeg vel egentlig også forventede.

Det hele er egentlig bare i et forsøg på at "trylle" det hersens sygdoms-crap helt af helvede til, og jeg er efterhånden desperat, så derfor bliver det forsøgt.

Jeg var ved hypnotisør, og min søde mor siger som det første, da hun hørte hvad jeg skulle: "Er du ikke bange for, du kommer til at gå rundt og lyde som en kylling?"

Æh nej, søde mor, det er jeg ikke. Og jeg har endnu ikke lydt som en kylling (så vidt vides da). Men om heksedoktorinden havde held til at få sit magic touch til at virke på mig, ved jeg sgu ikke helt. Jeg ved, at jeg på et tidspunkt under forløbet var fuldstændig væk og ikke husker en hvede af, hvad fanden der skete, men jeg tror ikke, det var særlig længe.

Da jeg var nogenlunde ved bevidsthed og forsøgte at tage hendes ord en lille smule alvorligt, kunne jeg flere gange tage mig selv i at tænke "Hoooold nu kæft en gang fis, det her..." og i næsten samme tanke "Bare det virker, bare det virker, bare det virker." Jeg kan da ikke være helt nem at få under hypnose, når ikke engang min bevidsthed er helt klar på, om jeg tror på det eller ej.

Jeg har en tid mere hos hende og indtil da, skal jeg bruge tiden på at hypnotisere mig selv, hvilket godt kunne gå hen og bliver super spændende for de indviede parter (altså mit bevidste moi og mit underbevidste moi)....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar