mandag den 28. januar 2013

Altså sådan rigtigt papir?

Jeg har længe gerne villet skrive en bog. Jeg ved bare ikke om hvad, for der er faktisk ikke rigtig noget, jeg ved en masse om; ud over mig selv. Så må jeg skrive en bog om mig!

Altså kedelige, ordinære mig. Mit kedelige, ordinære liv med mine kedelige, ordinære børn, som den røde tråd.

Jeg synes ikke, mit liv er interessant, men jeg elsker ideen om at fortælle, at selvom jeg er temmelig ordinær, behøver livet ikke bare køre ud af en lige landevej.

Mine kampe, mine lykkeligste øjeblikke, mine sorger, mine drømme, mine bekymringer, mine planer, min ulykkelige kærlighed, mine forsøg på at rette op på mig selv, mine forsøg på at finde LYKKEN!

Det er ikke nemt at være ordinær. Det er hårdt arbejde, og det er især hårdt arbejde at finde lykken for af og til bliver den sgu væk.

Har brainstormet i dag og vendt nogle ideer med et par mennesker, som umiddelbart tænker "thumbs up"!

Altså en bog med mit navn på? Med mine ord i? Sådan helt ægte at sætte et fingeraftryk i verden?

Og med alt det, jeg altid har på hjerte, bør det ikke blive så svært...

Skynder mig lige at blive rask; lover at skrive en bog bagefter :-) Deal?

PS: Lover også at blande en masse humor i - bortset fra de steder, hvor der skal tudes selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar