mandag den 4. februar 2013

SMS-gøgl!

Den anden dag modtog jeg en lidt sjov besked; den er ikke taget ud af kontekst, og den er bare så sød/god/sjov/fantastisk. Så tænkte jeg, at jeg, for ikke at glemme det hele, vil skrive nogle af alle de sjove beskeder ned, som jeg er så heldig at få.

Det er ment som et kompliment til alle de søde mennesker, jeg er så heldig at have i mit liv, som sender mig sjove beskeder og som kan rumme, at jeg sender underlige beskeder til dem.

Her er den, der startede mine tanker om sjove sms'er: "Gitte, dit smukke væsen :-) Skriv et eventyr!"

"Har stadig optur over bobleplast, når sådan noget er i nærheden :-)"

"Jeg elsker ovse dig :-)" - fra min smukke ældste-datter.

"You reed my mind."

"Hun er jo fuldstændig tosset i roen."

"Din mening er nu altid god at høre, selv om du er svær at imponere :-)"

"Tillykke med din alleryngste hurlumhejtøs."

"Man skal vist være rimelig klodset for at komme til skade ved at lave sushi..."

"All your dirty secrets!"

"Hey good looking, what' you got cooking?"

"Du er så sød og sej, det mener jeg virkelig :-)"

"Hej mor du er sød mor og mathilde og mormor og morfar og Anita" - fra min smukke yngste-datter.

"Skumfidus!"

"Den er klar..."

"Har du nedlagt en lykkehjulsprotestant?"

"Tror jeg vil gøre seler og ærmeholdere moderne igen."

"Du har jo altid ret!"

"Nogen gange kan jeg blive helt flov over mig selv."

Det er ikke altid nemt at svare på en besked, der kommer ud af det blå som ovenstående, men jeg elsker at have mennesker i mit liv, der skriver sådan nogle sære ting til mig, helt uden sammenhæng og mening.

Tak skal I have!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar