søndag den 12. august 2012

Navlebeskuelse!

Så blev det dagen før dagen! Altså dagen før dagen hvor Cornelia starter i 0. klasse - sikke en milepæl; og Mathilde starter i 2. klasse - endnu en milepæl, omend ikke så stor som aller første skoledag.

Men når de nu skal starte i skole i morgen, syntes deres emsige mor, at de nok hellere måtte snuppe et bad i dagens anledning.

Mathilde efter badet: "MOR, der er ikke flere håndklæder herude!"
Mor: "Uno momento, jeg finder lige et."
Mathilde: "Okay, så vrider jeg lige min navle imens..."

2 kommentarer:

  1. HAHA...

    God første skoledag imorgen for dem begge. Og ja, det er da ret stort og bum, det var den sommer. ØV.

    Hvordan vrider man egentlig en navle? - fik du det ud af hende?

    SvarSlet
  2. Jeg spurgte hende dagen efter, og så vist hun mig, hvordan man vrider en navle :-)

    Dog så det en kende besværligt ud, når man har sådan en stram mave og lille navle, som hun har ;-)

    SvarSlet