søndag den 26. august 2012

Jeg.har.ikke.tid...

...til at blogge, altså.
 
 
1. Der sker ikke en dyt i vores liv pt. Den ene dag æder den anden, og sådan går det bare, slag-i-slag.
 
 
2. Mine arvinger har så travlt med at gå i skole, at de ikke i øjeblikket leverer særlig meget underholdende blog-materiale.
 
 
3. Dét, de leverer, har jeg ikke tid til at skrive ned, for vi har fået et nyt familie-medlem, der tager al min tid.
 
 
Men I kan da lige få et par relativt nye billeder af mine primære blogmateriel-leverandører fra vores ferie i Berlin.
 
 
Mathilde. Glad, frejdig og smilende engel som hun altid er.
 

 
 
 
 
 
Og Cornelia, som her ligner alt andet end den diktator, hun egentlig er.
 
 



Men tilbage til det nye familiemedlem, som kræver meget af min tid og koster mig en formue; jaja, jeg har selv bedt om det, så jeg skal ikke pive, men alligeveller... Det er selvfølgelig en vaskemaskine, jeg her snakker om.

Den gamle vaskemaskine afgik ved døden for en uge siden, endda på Mathildes fødselsdag; den har i en lang periode givet mig grå hår og søvnløse nætter, fordi den var så åndssvag, så det er nok meget godt, at både den og jeg nu har fået fred fra hinanden. Og så er den selvfølgelig blevet erstattet af en smartere, nyere, bedre model. Den og jeg har bare ikke rigtig fundet ud af hinanden endnu, og det er derfor, den koster mig en del tid.

Den er simpelthen så smart at det eneste, den nærmest ikke kan, er at smørre madpakker.

Nu vil jeg gå ud og sætte en ordentlig omgang sengetøj over, det kan jeg vel finde ud af - trods alt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar