fredag den 31. august 2012

Babyer...

Jeg ser Årgang 0. Det er jeg vist tidligere kommet til at fortælle, så jeg forventer ikke det store mobnings Angriff, men det kunne jo ske.

Men hvorom alting er, så kan jeg ikke tåle at se fødsler og små babyer, uden jeg også vil have én! Jeg vil have en baby mere. Jeg vil, jeg vil, jeg VIL - virker det, hvis jeg også tramper i gulvet samtid med? Og den her åndssvage og super urealistiske tanke fik mig til at tænke på noget Mathilde sagde, da vi snakkede om hendes fødselsdagsønsker for en måned siden.

Mathilde: "Mor, jeg vil gerne have endnu en lillesøster i fødselsdagsgave."
Mor: "Mjoo, men det kan man jo ikke bare lige få. Der skal jo lige være én, der gider være far også."
Mathilde: "Ja så synes jeg da virkelig, at du skal til at finde dig en kæreste!!"

Den er sgu ikke så nem at komme igen på ;o)

1 kommentar:

  1. Jeg vil helt sikkert også have mindst een baby. Men ja, tid, mand, overskud. Lav selv rækkefølgen.

    Om ti min har jeg sikkert ombestemt mig.

    Haha, men I know what you meen.. De små gryntelyde fra liften, små ben krøllet op og stor blenumse i sparkedragten... Orgh....

    SvarSlet