lørdag den 12. maj 2012

Det vælter rundt med kendisser!

Vi mødte jo Schwarzenegger hos den kommunale tandpleje for små to uger siden, og med den oplevelse tænkte jeg, at nu må det da være godt med at møde kendte mennesker i år... Meeeeen nej, det var det så ikke!

I dag var vi i Bilka for at foretage det der anstrengende, ugentlige indkøb, der bare ikke er tid til på andre ugedage, når man er eneforælder med fuldtidsarbejde og børn, der går i seng klokken 19. Men det var faktisk en temmelig fornøjelig fornøjelse til trods for, jeg blev jordet ned et par gange af emsige pensionister med psykopatiske indkøbsvognskørselstendenser; og de har jo i HVERT fald ikke tid til at handle mandag formiddag i stedet for lørdag formiddag.

Men turen var fornøjelig lige indtil vi skulle stå i kø ved kassen, som af uransagelig årsager altid bevæger sig 14 gange så langsomt, som en tilsvarende kø gør i Føtex, Netto og Fakta. Man kan jo undres, men jeg har en lille tese om, at det nok er fordi psykopatkørselspensionisterne har brugt al deres krudt, når de kommer frem til kassen...

Det jeg egentlig ville frem til var, at da jeg så med møje og besvær havde fået al vores shit på båndet, kom der en kvik, ung gut drønende og spurgte om han da ikke lige skulle hjælpe mig med at pakke? Helt rund på bimmelimsen af at sådan en ung gut snakkede til mig - MIG - fik jeg gryntet et eller andet med, at det måtte han da meget gerne, hvis han syntes, han lige havde tid til dét.... Ja, der gik en rum tid før jeg opdagede, at han rent faktisk var ansat til selv samme opgave. Slow-mum i dag, ja tak!

Da jeg, efter at have fået kørt en milliard million varer igennem den frygtelige bip-maskine, fik trukket mit rødglødende Visa-kort op af maskinen, havde jeg tid til at lure lidt på denne unge mand og så skal jeg ellers nok liiiiiiige love for, jeg blev en lille smule lammet i mit reaktionsmønster - det var nemlig ham her, der pakkede mine bagekartofter, æbler, gulerødder og minimælk:


Jah... Jeg havde sgu ikke så travlt med at komme ud af Bilka igen, eller også måtte han da gerne lige have pakket sig selv i min vogn og komme med mig hjem!

Jeg overvejede igen, om jeg lige skulle bede om en autograf på venstre røvballe, men ved nærmere eftertanke var jeg nok blevet smidt ud af Bilka på røv og albuer, så det må vente til næste gang, jeg render ind i ham.

Og skulle du, min kære læser, have befundet dig i en jordhule, levet i eksil i Sibirien, været sneet inde i en iglo i Grønland eller ligget i koma vil jeg da lige fortælle, at dette er Taylor Lautner som blandt andet spiller lækker lækker varulv i Twilight-sagaen. Mums siger jeg bare - MUMS!

2 kommentarer:

  1. Tak for oplysningen.. Vidste ikke hvem han var..

    Med en pose over hovedet kunne han godt være noget for mig..

    SvarSlet
  2. Så negativ, så negativ... ;-)

    SvarSlet