tirsdag den 9. juli 2013

Mumleri...

Mumleri burde forbydes ved lov og straffes med afhugning af arme og ben og eventuelt guillotinering! I fald det blev straffet hårdt nok, ville folk nok lade v.æ.r.e med at mumle, og jeg var fri for at synge forkert. Har vi ikke alle prøvet at synge noget sludder i en sang og pludselig opdage, at vi har taget fejl i 15 år, og at der faktisk blev sunget noget andet? Det har jeg tit oplevet.

Og jeg gør det stadig!!

Tag nu Bruno Mars og hans "Locked out of heaven"-sang.

Bruno synger:

"I'm born again every time you spend the night"

Men jeg skråler gladeligt noget betydeligt mere fysisk betonet:

"I fornicate every time you spend the night"

Jeg synes, min udgave giver bedre mening ;-)

Jeg er dog lidt bekymret for, om jeg har en brist...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar