torsdag den 4. september 2014

Og jeg, som troede,...

...at jeg er en træls forælder! Ja tak, ét enkelt forældremøde og så skal jeg ellers nok lige love for, at jeg er VAND ved siden af så mange andre forældre. Jeg er ærlig talt helt vildt skuffet! Jeg mener bare, at kan jeg ikke finde ud af andet, så kan jeg sgu da altid være den største belastning for mine omgivelser; men det kan jeg åbenbart heller ikke finde ud af længere.

Det er godt nok ned ad bakke; et eller andet må jeg da være kapabel til...

Men jeg fik langt om længe et svar fra inspektøren. Dog ikke lige et svar på mine spørgsmål, men han forsøgte da at svare på ét eller andet. Javel... Vi gentager successen(?) om 13 dage igen og ser, om jeg bliver klogere næste gang.

Hvorom alting er, så skal jeg snart til at skrive på bog nummer to. Altså jeg er sådan set begyndt, og jeg har rigeligt med materiale til at få skrevet en hel masse om mit rodede liv som den mest fantastiske mor i hele verden og den mest devil-ish eks-kone ;-)

I love being devil-ish ;-)

Skøn torsdag til alle jer dejlige mennesker :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar