onsdag den 3. september 2014

10 år...

...fylder min "lille" bøf i dag, den 19. august. Min lille, bitte førstefødte. Jamen jeg synes jo, at hun lige er kommet til verden; det synes jeg godt nok hver gang, ét af mine børn har fødselsdag, men det bliver det ikke mindre vildt af.

Min lille Mathilde:

2 døgn gammel snupper hun lige en lur med sin mor på Horsens sygehus.


14 dage gammel, lille, tyk, på nippet til et smil og meget mæt.

Og nu er hun bare kæmpe "stor". Voksen-ish. Teenage-ish. Uha, hvor tiden altså går; hurtigt; og det er ikke altid nemt at følge med, men det gør heller ikke så meget, når bare hun er glad og tilfreds, så er hendes mor også :-)

Den 19. august er der ikke rigtig sket noget sindsoprivende i historien, men hun deler nu fødselsdag med nogle temmelig seje personligheder; Coco Chanel, Bill Clinton (jaja, JEG synes, han er sej), John Stamos og Malcolm Forbes, så det er nok ikke en helt fjollet dag at være født :-)

Stort tillykke til min store skat!

Hele vejen til Månen og tilbage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar