torsdag den 10. april 2014

Børn med humor...

...er helt fantastisk!

Jeg havde ikke engang opdaget, at mine børn er blevet så store og har den fedeste humor; men det har de altså :o)

For et par weekender siden har jeg været ved at cutte både fingre og hænder af mig selv med en brødkniv (ved en FEJL forstås), og jeg skærer mig ellers aldrig, men i dén weekenden gik det helt galt.

Eftersom jeg snakker altid, har jeg nok sagt noget med, at brødknive og "mor" ikke er en god kombination længere, da jeg var færdig med at bande og svovle. Altså bare sådan noget fyldsnak, som jeg ikke rigtig regnede med, nogen hørte; men det gjorde "nogen" dælme, for en dag, da jeg lige ville snuppe topskuddet på et jordbær med en kniv, kom Mathilde stormende og råbte:

"MOR KAN DU LÆGGE DEN KNIV!!! Har vi ikke snakket om, at du ikke må bruge knive længere? Aaaaaaaltså, mor.... tsk tsk tsk"

Der er alligevel nogle, der lytter, og så har de sgu humor :o)

Love love love!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar