torsdag den 21. november 2013

Jeg skal giftes...

...ej, altså ikke lige nu!

Men på et eller andet tidspunkt, så skal jeg. Dels fordi jeg har lyst og dels fordi jeg har brug for det; mit sind har brug for det. 

Det er efterhånden ikke nogen hemmelighed, at jeg har en skrue (eller to) løs, men det går den rette vej. Dog lige med den lille notabene (er det i to ord?), at jeg, de seneste uger, har haft de mest psykedeliske drømmer ever known to mankind; jamen det er fuldstændig blæst, det der foregår i mit lille hoved. Og det mest interessante er, at det hele handler om mænd! Mænd og bryllupper. 

Nå ja, så kunne man da godt tænke, at det vel er bedre end de tilbagevendende mareridt, jeg havde som barn om ulve, og jo bevares, det er skam bedre, men det giver ingen mening overhovedet!

Den seneste, der har sneget sig ind i mit lille grødhoved, er Tom Selleck. Altså det giver god mening, for jeg ser pt. Blue Bloods, som han er med i, og jeg synes, han er en fantastisk mand, men jeg havde ikke lige set det komme, at han skulle være gommen i mit (bogstaveligt talt) drømmebryllup!

Jeg er derfor nået til den konklusion, at jeg må nære et eller andet behov i gryden for at blive gift!

Jeg tror sgu bare ikke, at der er nogen, der lige har lyst til at blive gift med mig, hvilket komplicerer det hele en lille bitte smule...

Men med alle de mænd, der kegler rundt i min seng om natten (altså i mit hoved), så haster det vel heller ikke? Eller måske haster det piv meget? Jeg er i tvivl...

Kan man ikke bestille en mandlig udgave af Svetlana fra Russia? Altså til et lille fiks bryllup, lidt støvsugning og en helvedes masse sex?

LoL Var det lige lidt for meget med det sidste? Hæhæ, min blog, jeg bestemmer ;-)

I nat vil jeg gerne giftes med Robert Downey Jr., tak! Glæder mig til at se, om det bliver ham. Men med min tossede hjerne, så bliver det nok Søren Pilmark eller Niels Olsen... Men okay, de ligner begge to nogen, der kan håndtere en......støvsuger......

Godnat derude, håber vi ses til mit bryllup med Robert, Søren, Niels :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar