onsdag den 9. oktober 2013

I found my youth...

...Gud, har den været væk? Ej, det ved jeg sgu ikke, om den har, men i dag fandt jeg den.

I Stereo Studio!

Hvordan hænger det så sammen?
Jo altså, jeg var på besøg hos min tanketriller, Rosa, i dag, og efterfølgende kom jeg til at gå i Stereo Studio. De hører altid noget fantastisk musik derinde, og det gjorde de også i dag. De lagde hårdt og brutalt ud med N*SYNC - Tearin' Up My Heart, som giver det vilde flashback til sen-halvfemserne for mig. Rigtig god sang, som jeg aldrig nåede at blive træt af. Det kan dog tænkes, at det var fordi, jeg var dybt forelsket i ALLE medlemmer fra N*SYNC... Perhaps...

Anyway, efter N*SYNC begyndte No Mercy med Where Do You Go - som jeg æææælsker! ENDNU! Og det gav endnu et flashback til sen-halvfemserne, som i grunden var en herlig tid.

Da jeg skulle betale for mit shit, tænkte jeg, at ham ved kassen lignede én, der var med på en onsdags-dialog om 90'er musik, fordi han også lignede én på min alder give or take et par år.
Så jeg lagde ud med "Hold da op noget godt musik I spiller herinde i dag..."
KVK (Knøs Ved Kassen): "Æh, hvad?"
Mig: "Det er da noget rigtig godt musik - totalt 90'er mode, I er gået i... Fra min ungdom...?"
KVK: "Æh, jeg kender dem ikke rigtigt...?"
Mig (lettere chokeret): "WHAT THE FUCK? Kender du ikke No Mercy??? Eller N*SYNC"
KVK: "Ej, det er jeg vist ikke gammel nok til...!"
Mig: "......."

Okay, så blev jeg nok lige sat på plads af en KNØS, der åbenbart ikke var gammel nok til at kende N*SYNC eller No Mercy... Jeg føler mig slet ikke max gammel nu, vel?!? Og jeg er stadig ikke kommet på et godt svar, som jeg burde have fyret af! Dét irriterer mig lidt.

Det vil jeg fortælle min tanketriller om i næste uge, det kan hun sikkert få en masse ud af ;-)

Og jeg har lært ikke at være onsdags-kvik. I've learned my lesson the hard way! Kom af vejen for den gamle kone - som vel snart skal have gangstativ med, men så har jeg også noget at slå med, næste gang jeg møder en flabet knøs! Suk...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar