tirsdag den 2. april 2013

Konfir-hvad?

Pigerne og jeg har brugt første lockout-dag på at hygge, spille PS3, været på lånemarkedet og nu har vi netop kigget billeder fra da Mathilde blev født og fremefter. Underligt nok kan jeg ikke finde nogle billeder fra 2007 og frem til 2010. Det er eddermame da underligt. Jeg er da ret sikker på både x-man og jeg har taget billeder af vores afkom, men de er åbenbart aldrig blevet fremkaldt og nu er de borte *snøft*

I går bestilte jeg fremkaldelse af billeder fra 2010 og til nu, hvilket også bliver en ret pebret fornøjelse, men det gav jo lige anledning til at få kigget, om der er plads i albummet til flere billeder, og under processen faldt pigerne over et billede, hvor moster Anita i 2007 blev konfirmeret.

Mor: "Prøv at se, det er fra dengang moster Nita blev konfirmeret."

*laaaaaaaaaaaaaaaang tavshed*

Mathilde: "Får man ikke bare et stik, så er det ovre?"

Så nu har vi fået en lang snak om hvad det egentlig betyder, når man bliver konfirmeret i kirken ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar