mandag den 1. april 2013

Hvis nu...?

Jeg har stadig så meget lyst til at skrive en bog. Bare en bog. Om børn. Og skilsmisse. Og børn. Og om at være mor. Og børn. Og...?

Men det er godt nok ikke nemt, når jeg er så skide træt altid! Æv æv, latterlige sygdom! Men nu er det mandag, i morgen er det tirsdag og pigerne skal ikke i skole, der er lockout. Mon ikke der kunne være mulighed for at få materiale til et par sjove blogs fra banditterne og få skrevet en lille smule bog, hvis jeg nu er heldig med ikke at være så forbandet træt? Jeg håber det bedste :-)

Vil det være god skik ikke at nævne navne på de mennesker, jeg skal have med i min bog/enormt lange blog-indlæg? Eller? Jeg har skrevet en halv indledning i dag - kan ikke helt beslutte mig til, om der skal navne på... Jeg tror nu heller ikke, der er nogen, der gider læse den, så det bliver bare til et enormt langt indlæg her på bloggen, men jeg tror, det er god skriveterapi for moi. Og netop dérfor skal den skrives!

Jeg håber, I alle har haft en dejlig påske :-) God lockout-uge til de ramte og god uge til jer andre!


Vores påske med fætter Linus (det barn hader bare, når faster tager billeder)!


2 kommentarer:

  1. Øhm, sygdom? Fået en diagnose?

    Og hvis jeg har fået det af vide, så beklager jeg. Husker som et dørslag.
    Det må være alderen....

    Kram.

    SvarSlet
  2. Jow jow, sygdom...

    Ingen diagnose men en masse udredning endnu uden entydigt svar.

    SvarSlet