søndag den 10. februar 2013

Tredive...

"Hip hurra, det' min fødselsdag" har jeg en sød veninde fra Københavnerhjerte der sendte til mig på facebook i dag, fordi jeg sørenspjætme har fødselsdag - hoplabopla!

Jeg fylder 30 år i dag, og det er da ret sjovt! Jeg havde nogle fantastisk dejlige mennesker på besøg i går og de havde dælenlynemig også taget nogle gaver med - altså hvor er jeg heldig :-)

Jeg elsker fødselsdage, mennesker, larm, kaos, mad og gaver, så det er perfekt!

Det er skisme skægt at blive 30 år, og jeg gjorde det gerne igen i morgen :-)

Go' søndag og go' ferie til dem, der er så heldige ;o)

Forresten, der kom 20 snefnug her i dag, så den gode stil med snevejr på min fødselsdag fortsætter! I totally like!

2 kommentarer:

  1. Lyder som en god fødselsdag. Det er noget rigtig særligt at fylde det skarpe hjørne..

    Jeg syntes faktisk stadig at det kan føles liiidt angstprovokerende på trods af at der ikke er den store forskel - endnu...

    Håber du ku´ lide sangen, den go´e gamle...

    Ps: Ferie, hvad er det??

    SvarSlet
    Svar
    1. Angstprovokerende siger du? Jeg kan godt følge dig. Mest fordi jeg synes, at 30 lyder så alvorligt, så voksent. Og det er jeg bestemt ikke klar til at være endnu!

      Elsker sangen, tak for den ;-)

      PS: Ferie er det dér, som småbørnsmødre bruger på ungernes sygedage, institutionernes lukkedage og som "reserve" når flex-kontoen er trukket lidt for meget i minus ;-)

      Slet