lørdag den 8. december 2012

Snestorm er sgu da hyggeligt!

Så kom snevejret også til Ølsted City den 2. december, og hvor var det da hyggeligt! Mine piger var i hvert fald meget begejstret for det - og jeg syntes nu også det var piv-hyggeligt!


 
 
I nat og i morgen, den 9. december, er det tid til en regulær snestorm, siger de på TV2. Og hvis Peter Tanev siger det, så tror jeg på det! Jeg synes, at snestorme er lidt hyggelige... Jeg kan godt lide, når naturen skruer bissen på og lammer Danmark, for jeg synes, at det er fascinerende, at naturen kan tage røven på lille Danmark, der ellers er et relativt veludviklet land, med en plan for stort set alle katastrofer - bortset fra de naturlige "katastrofer"; og i forhold til så mange andre lande, har vi vist ingen pive-rettigheder, så det gælder om at nyde det i stedet!
 
Nu er jeg spændt på at vågne i morgen tidlig og se hvor meget sne, der er kommet. Mathilde satser på, at det dækker vinduerne og Cornelia vil gerne have lidt mindre, for hun bliver lidt bekymret for sin kælk, hvis der kommer for meget.
 
Jeg krydser bare fingre for at de, der er nødt til at ud at køre, gør det ordentligt og ikke er til fare for sig selv eller andre.
 
Go' snestorm, Danmark :-)

1 kommentar: