mandag den 17. december 2012

Skinke i strømperne?

Mine børn er simpelthen så kast-op-af-grin-sjove for tiden, men jeg har desværre ikke rigtig energi til at få skrevet om det. I dag har jeg dog en nogenlunde dag, så hermed en lille gengivelse af netop stedfundet samtale:

Mor: "Mathilde, de strømper du har på, gror der ikke kartofler ud af dem?"
Mathilde: "Jow!"
Mor: "Kaster du dem lige herud, så smider jeg dem ud?"
Cornelia: "Altså, det er også fordi Mathilde har så store fødder i mine strømper..."
Mor (mumlende): "Ahr, jeg tror nu ikke, det er fordi, Mathilde har store fødder i strømperne!"
Mathilde (råbende): "Ej helt ærlig mor, sagde du lige, at jeg har SKINKE-FØDDER i strømperne?"

Jeg ved ikke lige hvordan dét skete, men jeg har forsikret hende om, at jeg bestemt ikke synes, hun har skinke-fødder!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar