tirsdag den 24. januar 2012

Renoveringstræthed?

The Dictator havde en alletiders fødselsdag i går, trods vi intet badeværelse har. Hun fik nogle rigtig gode gaver, som nærmest ikke var til at flå ud af hænderne på hende, da hun skulle i skole; hun havde boller med i skole; vi var inviteret i byen at spise og ej at forglemme, vi vandt i bold! Alt i alt en rigtig god dag.

Min søvnmangel begynder dog at sætte sine præg. Da pommesfritterne skulle puttes i går, hørte jeg følgende ord finde vej ud af min mund:

"Læg jer hurtigt til at sove, så du kan være frisk til din fødselsdag i morgen..."
Cornelia: "Har jeg fødselsdag igen i morgen?"
Mor: "Gud nej, det var jo i dag - jeg er vist lidt træt!"
Cornelia: "Jeg synes ellers godt, man kunne sige, at man skal have fødselsdag mere end én gang om året!"

Jah, det må vi arbejde på at få indført, men jeg har ikke de helt store forhåbninger til en succes på det punkt, desværre mine monstre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar