mandag den 11. august 2014

1. skoledag...

...og jeg er allerede sur! Ej, det er fis, jeg er ikke sur, men hvis man læser min blog fra ende til anden, så lyder det virkelig som om, jeg kun har crap at sige om mine arvingers skole; og det er ikke rigtigt. Jeg har rigtig meget pænt at sige om den, men jeg har altså også nogle kæpheste, hvor jeg synes, at de godt kunne tage at spænde buen meget mere.

1. skoledag, og jeg er allerede inspektørens yndlings forælder - NOT!!

1. skoledag, og jeg har skrevet første mail til inspektøren. Undskyld Kim, men du er satme ikke nem at blive klog på.

1. skoledag, og jeg er allerede små-irriteret på den nye lærer.

1. skoledag, og jeg er allerede træt af ændringer i skemaet.

1. skoledag, og jeg er allerede sur over, at reformen får skyld for ALT, selvom den ikke har gjort nogen noget som helst.

Så alt i alt en rigtig god dag :-)

Jeg fik slet ikke mulighed for at lege paparazzo-tosse overfor mine børn i dag, for de ville sgu ikke have det. Hvor SKUFFENDE!

Men skønt er det, at der kun er 8 dage til Mathildes fødselsdag, og vi er allerede ved at gå i selvsving :-) Love love love looooooove fødselsdage :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar