torsdag den 6. marts 2014

Hvis bare jeg kunne finde ud af at tage en beslutning...

...og holde ved den!

Jeg fik et godt input på gårsdagens indlæg, nemlig at Saxo også gør i de gratis e-bogsudgivelser, og efter at have læst stolpe og og stolpe ned om deres lille tiltag, er jeg måske blevet lidt lun på idéen om at udgive mit navlepilleri som e-bog.

Så det gør jeg - hvilket så vil sige, at I skal betale for at læse lortet *LOL* Og jeg ved ikke engang, om det er pengene værd... Måske jeg skulle finde en prøvekanin? Altså bare lige for at få en fornemmelse af, om det er noget, der er værd at betale for at læse?

I don't know...

Anywho, bog færdig, korrektur læst (men jeg siger mig ikke fri for en enkelt kommafejl eller to), og så skal jeg bare have fundet på en titel. Man skulle tro, at det svære var at skrive bogen, men det er det ikke; det er at finde på en titel, der siger lidt om indholdet og stadig fanger de måske-interesserede, der skøjter rundt på nettet efter hyggelige, læs-let-bøger til lidt ventetid i lufthavnen eller noget.

Titel, titel, titel, kom til mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar