fredag den 27. juli 2012

Fat-svag mor, mine børn har!

Mine arvinger har haft gang i en større sortering og oprydning i spil-skabet her inden sengetid, hvilket førte til følgende udsagn:

Mathilde: "Mor, inde i spil-skabet har vi fundet to spil, som vi ikke gider at have. Må vi ikke give dem til Linus og Silke, hvis de vil have dem?"
Mor: "Hvilke spil er det liiiiiiige vi snakker om?"
Mathilde: "Altså det er sådan nogle baby-spil; så Linus og Silke kan sutte på dem, uden de dør af det..."
Mor: "Kan du mon beskrive dem for mig, så jeg lidt bedre kan forstå det?"
Mathilde: "Altså mor, det er jo træ-puslespillene, fatter du da slet ikke, hvad jeg siger?!?!?!"

Langt om længe faldt 5-øren for mig!

Mine børn har det hårdt, fordi de har sådan en sløv-i-optrækket mor :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar